Translate

25 augustus 2013

Verrassing

Een poppenhuis vriendin uit Duitsland vroeg ooit of ze mijn mandala,s mocht gebruiken om er boekjes mee te maken, daar had ik geen enkel probleem mee.
Wel een bronvermelding, dat doe ik zelf ook zoveel als mogelijk is.
Als verrassing viel er gisteren een boekje in de bus  met een aantal van mijn mandala,s met een tekst erbij.
Het ziet er zo mooi uit, er zaten ook 2 mini muisjes bij omdat we in de toekomst iets met muizen willen gaan doen.
De kaart geeft aan waar ze woont en dat is geheel niet verkeerd.

Annemie heel veel dank, ik ben er blij mee.

groetjes Willy




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk je eigen mandala's in miniatuur!
    En helemaal leuk natuurlijk als je het kant en klaar op de voordeurmat vindt!
    Complimenten voor Annemie!
    Weer een aanwinst met een verhaal.
    Dat maakt onze poppenhuizen dubbel zo boeiend.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encanta el libro. Es especial y diferente.
    Un abrazo.
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy,
    Wat een mooie verrassing. Het is allemaal mooi, maar ik hou echt van de muizen.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen