Translate

11 april 2014

Deken haken

Op internet zag ik dat er  een strepen deken  wordt gehaakt en omdat ik graag haak en het leuk vind naast de poppenhuizen iets anders te doen heb ik mij aangemeld.

Elke week worden er een 2 tot 4 toeren opgegeven, het einddoel is november.

Ik had dus wat in te halen, vorige week ben ik begonnen en ben nu bij.
Om niet telkens te moeten wachten  om verder te kunnen ,
ben ik begonnen met een 2 e deken .

Dit garen heb ik bij de Action gekocht lekker goedkoop dus .
De 2 e deken waar ik net aan begonnen ben is met garen van zeeman en dikker.

Het is heerlijk om te doen.
Dit is 1 -3e van de lengte.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Willy,
    Wat een mooi deken ben je aan het haken, een heel mooie kleuren-
    combinatie. Ik ben een omslagdoek aan het haken, haken is leuk...
    lekker ontspannend.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, leuke kleuren en verschillende steken....
    Waar kan ik me aanmelden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te doen Thea, ik heb niets met F.B maar hier heb ik mij voor aangemeld.

      Dutch Crochet A Granny a day op F.B.

      succes, ik hoor wel of het is gelukt

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je hier ook aan meedoet. Ik ken het via quilten en patchwork; heb nu de indruk dat "Heel Holland Haakt" en de producten die ik zie zijn echt allemaal fantastisch met allerlei verschillende kleuren. Er zijn er ook die het in mini haken.
    De wolletjes van Action zijn inderdaad leuk en niet duur. Heb een paar pakjes kleine bolletjes gekocht; zie wel wat ik ermee ga doen; al is het alleen maar "voor de heb" , nietwaar.
    Succes en groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook aan de haak geslagen bent! Je deken is prachtig, veel plezier met haken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik was er ook aan begonnen, maar hij ligt in de hoek, ik was o.a met rood bezig maar ik ga de boel in een andere kleur verven thuis, dus rood past nu niet bij de rest
    succes. gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je vroeg mij het patroon van de Afrikaanse bloemen...onderaan het bericht vind je labels als je daar op de Afrikaanse bloem klikt of links bij de labels met en dan ook op Afrikaanse bloem klikt, dan helemaal naar beneden scrollen en dan vind je het vast!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen